.idei înnebunitoare

Panica.

marți, 29 iunie 2010

Ultima zi de scoala....

Ultima zi de scoala ,festivitate mare...doar nu degeaba terminam odata in viata clasa a 8a  (: ....Asa ca fiecare si-a luat pe el cele mai bune haine din garderoba ! N-am facut exceptie ,ba chiar mi-am cumparat o super fustita inalta pentru festivitate .Neagra ,mulata ,pana deasupra de genunchi ...nici prea sexy , nici prea sobra...Exact ce-mi doream ! Am mers si la coafor sa-mi aranjez parul , am pus in picioare cele mai noi sandale cumparate si dusa am fost.In curtea scoli,agitatie mare.Fiecare diriginte urca pe scena si inmana premiile celor mai buni din clasa..dar nu inainte de a face un tur prin scoala cu renumitul cantec gaudeamus ..In curand urma sa ne despartim de toti colegi ...dar acesti ani alaturi de ei o sa mi amintesc cu drag !! :)

Un comentariu: