.idei înnebunitoare

Panica.

sâmbătă, 14 august 2010


Stau in fata pc`ului si imi aduc iar aminte ..de MUNTE . .in fiecare secunda,minut,ora, zii  de cnd am plecat de acolo.
Nu stiu de ce park ar  fi primu an in cre as merge acolo.. poate mam indragostit de acel loc.. poate datorita persoanelor...care erau deosebite...sau poate ca au fost intamplari placute in cre am pus sentimente..Si desigur libertate inca prea multa..
Cand mergeam la rau , la locul de baie...la asa numitul "strand" ;))! ..sau sauu..cand ne plimbam cu masina ..si ascultam melodia .ESTI BIBELOU ..ahh .imi aduce aminte de ei ..e pe repeat in winamp...
Si alte multe prostioare cre le faceam ...
Desigur ca ..si aici in oraselul meu ..am facut destule nebuni si chiar mie dor de unele zile .cnd mergeam prin parcuri cu dragele mele prietene bia si arii si ne uitam la baieti cum joaca lap-tenis..mai ales la asa zisi nostri "iubiti" :"> :-<
Dar saptamana asta ...desi trebuia sa fie plictisitoare.. deoarece multi au plecat in vacanta.. a fost chiar distractiva .;)) .aproape toata ziua si noapte eram cu arii ..
Seara aia ..cnd nu era semnal si aveam chef de o tura cu bmw ..:> seria 5 ..."Dac nu vine semnalu eu sun la 112 sa`mi faca legatura cu el " :)) sau " of doamne acm sa sune arab money  sa mergem sa`l luam si pe el cu masina " eh ..atatea plimbari in seara aia..si dupa si in urmatoarele..si cate si mai cate.. :)
siiii cam atat..deocamdataa ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu